Marcin Stalij chief innovation officerem w Leo Burnett Group Polska
Marcin Stalij objął nowo utworzone stanowisko chief innovation officera w Leo Burnett Group Polska. Poprzednio pełnił funkcję head of digital production w agencji Leo Burnett, gdzie jego obowiązki przejmie Joanna Jarocka.
- Potrzebowaliśmy osoby, która płynnie połączy naszą ofertę offline i niezwykle dynamicznie rozwijające się kompetencje online. Rolą Marcina jest nie tylko migracja koncepcji do poszczególnych kanałów i efektywne wprowadzanie najnowszych rozwiązań technologicznych z obszaru web i mobile, ale przede wszystkim dbanie o możliwie najwyższy poziom spójności każdego proponowanego rozwiązania na poziomie strategicznym - opisuje Tomasz Hilt, CEO Leo Burnett Group Polska. - Marcin po awansie będzie osobą wspierającą wszystkie agencje grupy. Jestem przekonany, że jego obecność i doświadczenie przełożą się na poziom innowacyjności we wszystkich kampaniach, które przygotowujemy dla naszych klientów - przekonuje Hilt.
Marcin Stalij przez ostatnie pół roku pełnił funkcję head of digital production w agencji Leo Burnett. Jego obowiązki w niej przejmie Joanna Jarocka, która objęła stanowisko digital project supervisora. Poprzednio pracowała w K2, prowadząc projekty m.in. dla PKO BP, Coca-Coli i Grupy PZU.
Z kolei Stalij wcześniej pracował w agencjach Plum, K2, A2 Multimedia, Kalicińscy.com, Ogilvy Interactive oraz Quartic. Specjalizuje się w user experience oraz rozwiązaniach z obszaru programmatic marketing. Ogółem produkcją digitalową zajmuje się od 9 lat.
Dołącz do dyskusji: Marcin Stalij chief innovation officerem w Leo Burnett Group Polska