Marcin Pękałło bohaterem kampanii Jan Niezbędny
Jan Niezbędny, marka należąca do firmy Sarantis, startuje z nową kampanią reklamową worków na śmieci Magnum Flex & Strong. Za projekt odpowiedzialna jest agencja reklamowa Grey Group Poland.
Komunikacja projektu została oparta na idei, zgodnie z którą wszystkie czynności kuchenne powinny być łatwe i nie dostarczać dodatkowych frustracji. Jej bohater, Marcin Pękałło zmaga się na co dzień z uciążliwym problemem - wszystko czego się dotnie wokół, pęka. Szczególnie męczące są worki na śmieci. Z pomocą przychodzi Jan Niezbędny oraz produkt Magnum Flex & Strong – worki, które prędzej rozciągną się, ale nie pękną.
Kampania reklamowa obejmuje telewizję oraz działania digital.
Koncept kreatywny przygotowała agencja Grey Group Poland. Produkcją zajęło się studio Lemon Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker.
Dołącz do dyskusji: Marcin Pękałło bohaterem kampanii Jan Niezbędny