RASP z szefem marketingu B2B. Przeszedł z Deloitte
Od września do działu marketingu Ringier Axel Springer Polska dołączył Marcin Makowiecki. Objął nowo utworzoną funkcję head of B2B marketing - zajmie się tworzeniem i realizowaniem strategii marketingowej biura reklamy RAS Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Rolą Marcina Makowieckiego jest wspieranie realizacji celów biura reklamy oraz wspieranie działów sprzedaży w nawiązywaniu bezpośrednich relacji z klientami. Makowiecki podlega bezpośrednio Oldze Korolec, CMO RAS Polska, która kieruje działem marketingu.
- Marcin ma wieloletnie doświadczenie w obszarze marketingu B2B. Zdobywał je w firmach spoza rynku mediów, dlatego bez wątpienia wniesie nową energię i świetne pomysły do działań budujących silną pozycję naszego biura reklamy w oczach klientów. Jestem przekonana, że wraz z dołączeniem Marcina do naszej firmy, obszar sprzedaży zyskuje wsparcie znakomitego eksperta, który wraz z zespołem przyczyni się do umocnienia naszej pozycji lidera jakościowego digitalu - mówi Olga Korolec.
Marcin Makowiecki wywodzi się z firm konsultingowych, ostatnie lata spędził w Deloitte, gdzie dotąd pełnił funkcję senior managera odpowiedzialnego za marketing oraz szefa studia wideo. W przeszłości w Deloitte pełnił też wiele innych funkcji, pracował ponadto w EY oraz Trigon Dom Maklerski. Ma doświadczenie we wdrażaniu oraz wykorzystywaniu systemów łączących obszary marketingu i sprzedaży, jest praktykiem content marketingu.
W ub.r. Ringier Axel Springer Polska przy spadku wpływów o 0,2 proc. do 661,58 mln zł osiągnął wzrost zysku netto z 33,48 do 36,3 mln zł, m.in. dzięki niższej kwocie zapłaconego podatku dochodowego. Firma nieco więcej zarobiła z prasy drukowanej, a mniej z reklam internetowych.
Dołącz do dyskusji: RASP z szefem marketingu B2B. Przeszedł z Deloitte