Marcin Komarzewski szefem promocji multimedialnej w Edipresse Polska, Agnieszka Krzemińska zadba o marketing 360
Marcin Komarzewski został szefem działu promocji multimedialnej platformy people, glossy, style & beauty w Edipresse Polska. Od 1 kwietnia ten dział przejmuje też opiekę promocyjną nad serwisem Wizaz.pl. Z kolei Agnieszka Krzemińska zajmie się w wydawnictwie rozwojem marketingu 360 stopni.
Marcin Komarzewski, dotychczas pełnił funkcję dyrektora promocji magazynów people & glossy. Za promocję magazynów „Viva!”, „Uroda Życia” i „Viva! Moda” odpowiadać będzie od kwietnia Małgorzata Gawryszczak - dotychczasowa product manager magazynów „Party” i „Flesz”.
Na stanowisko product managera magazynów „Party” i „Flesz” awansowała w wydawnictwie Emilia Przybylska, która koordynowała dotychczas prace związane z promocją miesięcznika „Uroda Życia”. Do zespołu promocji dołącza też Magdalena Przygoda, dotychczasowa manager ds. promocji serwisów online Edipresse Polska, która wraz z Olgą Bracichowicz, specjalistą ds. promocji online, będzie odpowiadać za promocję serwisów Wizaz.pl, Party.pl oraz Viva.pl.
Nowe stanowisko obejmuje także Agnieszka Krzemińska, do tej pory odpowiedzialna za promocję magazynów „Viva!” i „Viva! Moda”. Jako brand manager ds. projektów 360 będzie teraz odpowiedzialna za rozwój projektów specjalnych całej platformy, w szczególności związanych z marketingiem 360 stopni.
- Warsztaty, produkcje DVD, produkcje filmowe, eventy specjalne to tylko część naszych projektów, które już od ponad dwóch lat realizujemy w ramach działań 360 stopni. To ważny element strategii Edipresse Polska, stąd też powierzamy ten zakres obowiązków Agnieszce Krzemińskiej, która jest wykwalifikowanym managerem z wieloletnim doświadczeniem - komentuje zmiany Agnieszka Wicher-Szczesna, p.o. dyrektor wydawnicza platformy people, glossy, style & beauty w Edipresse Polska.
Dołącz do dyskusji: Marcin Komarzewski szefem promocji multimedialnej w Edipresse Polska, Agnieszka Krzemińska zadba o marketing 360