SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marcin Dorociński ambasadorem marki Kinley

Aktor Marcin Dorociński właśnie rozpoczął współpracę z marką Kinley (Coca-Cola Poland Services). W ramach najnowszej kampanii reklamowej, realizowanej pod hasłem „Smak, do którego dorastasz”, ambasador celebruje momenty, w których może się zrelaksować. Za przygotowanie działań odpowiadają agencje LiquidThread, Prodigious, Mediacom i 24/7Communication.

Chcąc zachęcić konsumentów do tego, aby sięgnęli po tonik, marka przygotowała nową kampanię reklamową z udziałem Marcina Dorocińskiego. Polski aktor, znany z takich produkcji filmowych i serialowych jak „Pitbull”, „Róża” oraz „Gambit królowej”, przez najbliższy czas będzie wspierał markę w działaniach promocyjnych jako jej ambasador. Wystąpi m.in. w spotach reklamowych.

W ramach kampanii przygotowano 4 etiudy video z różnymi wariantami smaków Kinleya. W każdej z nich Marcin Dorociński celebruje momenty, w których może się zrelaksować, nie przejmując się oczekiwaniami, jakie niesie życie aktora.  W serii krótkich spotów przekonuje konsumentów, że między innymi od gromkich oklasków lepsze jest tylko uznanie bliskich przyjaciół, a od zwycięstwa - świadomość, że nie zawsze trzeba wygrywać.

W ramach digitalowej kampanii reklamowej „Smak, do którego dorastasz” oprócz etiud video, zaplanowano również aktywność na YouTube, w mediach społecznościowych oraz reklamę displayową. Dodatkowo, Kinley we wszystkich wariantach otrzyma wsparcie sprzedażowe w sklepach na terenie całej Polski.

 

Autorką koncepcji kreatywnej kampanii i scenariuszy spotów jest Magdalena Piasecka, senior copywriter z agencji LiquidThread (Publicis Groupe). Za produkcję spotów oraz przygotowanie i wyprodukowanie sesji zdjęciowej odpowiada studio produkcyjne Prodigious. Reżyserię serii etiud powierzono Kubie Michalczukowi, autorem zdjęć jest zaś Michał Englert, a sesji zdjęciowej - Szymon Szcześniak.

Działania w kanale digital i w mediach społecznościowych prowadzi agencja LiquidThread. Media planuje i kupuje dom mediowy Mediacom. Za komunikację PR odpowiedzialna jest agencja 24/7Communication.

Dwa lata temu markę Kinley reklamował Jakub Żulczyk, pisarz i scenarzysta.

Dołącz do dyskusji: Marcin Dorociński ambasadorem marki Kinley

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sipsos
Sięgałem regularnie.
Aż coś się zmieniło i smak jest nie do poznania.

W odróżnieniu od Szwepsa, który jest zawsze tak samo smaczny.
Sorry Kinlej.
0 0
odpowiedź
User
Gigi
Banki, samochody, a teraz to... taki wydawac by sie moglo przeciwnik konsumpcjonizmu. No coz kasa nie smierdzi.
0 0
odpowiedź