SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Manowce, taniec i puzzle w kampanii BlueCash (wideo)

W telewizji, internecie i na outdorze rozpoczęła się kampania reklamowa przelewów międzybankowych BlueCash. Akcję przygotowały firmy Fat Baby, Papaya Films, Lunapark, Brand Value oraz In a Good Company.

Główną rolę w kampanii BlueCash, systemu internetowych przelewów bankowych BlueCash oferowanego przez firmę Blue Media, odgrywa bohater symbolizujący taki przelew. Początkowo na różne sposoby marnuje czas i dopiero dzięki BlueCash w ekspresowym tempie pokonuje dystans z banku do banku.

 

Akcja - rozpoczęta 16 kwietnia, a zaplanowana na kilka tygodni - jest skierowana przede wszystkim do aktywnych internautów, którzy przesyłają pieniądze w gronie znajomych, robią pilne zakupy w sklepach internetowych czy opłacają swoje rachunki „na ostatnią chwilę”. Kampania oprócz internetu obejmuje telewizję oraz autobusy i metro (reklamy z hasłem „BlueCash - zanim dojedziesz twój przelew będzie na miejscu”).

 

Kreację reklam na potrzeby akcji przygotowała agencja Fat Baby, która przy ich realizacji współpracowała z firmami Papaya-Films i Lunapark. Natomiast strategię mediową opracował dom mediowy Brand Value, a powierzchnię reklamową w środkach komunikacji miejskiej wykupiła firma In a Good Company.

Dołącz do dyskusji: Manowce, taniec i puzzle w kampanii BlueCash (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
osa
o matko... rozumiem, ze to aktor, ale to jest obrzydliwe. Nigdy z tego przelewu nie skorzystam, bo na hasło bluecash będę mieć to różowe, mięciutkie z blond włoskami przed oczami. Fuuuuuu!
odpowiedź