SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Mamy Cię!” od startu straciło milion widzów. TVN wiceliderem rynku

Pierwsze trzy odcinki powracającego po latach programu rozrywkowego „Mamy Cię!” oglądało średnio 2,7 mln widzów. TVN w czasie emisji formatu zajmuje drugie miejsce w rynku, ale widownia show spada z odcinka na odcinek.

fot. tvnfot. tvn

Program „Mamy Cię!” na antenie TVN pokazywany jest w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 1 marca br. Średnia oglądalność trzech dotąd pokazanych odcinków wyniosła 2,66 mln osób, co przełożyło się na 15,18 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 18,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Widownia formatu spada z odcinka na odcinek. Pierwszy odcinek przyciągnął przed telewizory 3,16 mln widzów, a trzeci zgromadził już tylko 2,08 mln oglądających. Należy jednak podkreślić, że TVP1 w tym paśmie od 8 marca rozpoczęła emisję kolejnej serii hitowego „Rancza” (8 marca oglądało go 6,86 mln widzów, a 15 marca - już 7 mln).

Oglądalność programu odcinek po odcinku

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

01-03-2015

19:59:41

3 157 593

18,10%

08-03-2015

20:00:18

2 730 105

15,72%

15-03-2015

20:01:15

2 077 206

11,75%

Średnio:

2 655 400

15,18%

Program ma więcej widzów niż stację TVN oglądało w tym samym paśmie rok wcześniej. Wówczas pokazywano serial „Lekarze”, który oglądało średnio 2,56 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 14,21 oraz 16,39 proc. Trzeba jednak zaznaczyć, że „Lekarze” kończyli się o 21.00, a „Mamy Cię” trwa do około 21.20 (zobacz te dane).

W paśmie nadawania „Mamy Cię” TVN jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 25,43 proc., nadająca w tym czasie „Sport”, „Pogodę”, ostatni odcinek „Ciszy nad rozlewiskiem” oraz dwa pierwsze odcinki nowej serii „Rancza”. Z kolei za TVN plasują się: Polsat (8,50 proc.; film fabularny, koncert „Niepokonani. 35-lecie Perfectu” i pierwszy odcinek show „Tylko muzyka”) oraz TVP2 (6,41 proc.; kabarety i początek serialu „Służby specjalne”). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.

Widownia programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

4 450 528

25,43%

19,06%

TVN - Mamy Cię!

2 655 400

15,18%

18,01%

Polsat

1 487 458

8,50%

9,16%

TVP2

1 122 061

6,41%

6,53%

Program rozrywkowy „Mamy Cię!” na antenę TVN powrócił po niemal 10 latach przerwy. W nowym sezonie wkręcane w żarty z ukrytą kamerą są najczęściej gwiazdy TVN. Zamiast Szymona Majewskiego, gospodarzami show są Marcin Prokop i Szymon Hołownia.

Pierwszy sezon „Mamy Cię!” pojawił się w TVN w marcu 2004 roku, a w czerwcu 2005 roku format został zdjęty z anteny, po trzech seriach.

Dołącz do dyskusji: „Mamy Cię!” od startu straciło milion widzów. TVN wiceliderem rynku

39 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
daria g
No bo niestety słabe to. Wszyscy czekali, żeby sprawdzić jaki będzie powrót ale porażka niestety. Ta para prowadzących też już się przejadła, ile można? Poza tym to format, który był dobry 10 lat temu. TVN ostatnio jest ciągle wtórne, co się stało?!
odpowiedź
User
Staszek
Skończą poniżej 2 milionów. Ciekawe czy w takich wypadku dostaną drugi sezon.
odpowiedź
User
august
Przecież to program dla debili...
odpowiedź