SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Mamo, to ja' liderem

Miesięcznik "Mamo, to ja" był w kwietniu 2008 r. najchętniej kupowanym pismem dla rodziców. Który tytuł zyskał najwięcej?

Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik "Mamo, to ja" (Edipresse Polska), który osiągnął w kwietniu 2008 średnią sprzedaż ogółem na poziomie 119 485 egz. (wzrost o 6,5 proc. w stosunku do kwietnia 2007 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowało się "Dziecko" (Wydawnictwo Agora) z wynikiem 87 819 egz.(wzrost o 7,1 proc.), a na trzecim "Rodzice" (G+J Polska) ze średnią 77 369 egz. (wzrost o 5,2 proc.).

kwiecień

2008 2007
ZKDP Sprzedaż ogólem
Mamo, to ja 119485 112117
Dziecko 87819 81945
Rodzice 77369 73518
Mam Dziecko 69098 69267
Twoje dziecko 57629 70958
M jak mama 45438 52207


Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost sprzedaży odnotował miesięcznik "Dziecko".

2008

kwiecień marzec
ZKDP Sprzedaż ogólem
Mamo, to ja 119485 121556
Dziecko 87819 69379
Rodzice 77369 62160
Mam Dziecko 69098 90689
Twoje dziecko 57629 58321
M jak mama 45438 58191

Dołącz do dyskusji: "Mamo, to ja" liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl