Mały Głód w nowej odsłonie
31 sierpnia w internecie ruszyła tesearowa odsłona kampanii marki Danio z popularnym brand hero Małym Głodem.
Mały Głód wystąpił na transmitowanej na Facebooku konferencji prasowej. Brand hero Danio stwierdził, że "szuka nowych wyzwań" - założył w tym celu profil w serwisie społecznościowym LinkedIn, dodając, że tylko tam będzie można go znaleźć. Nazwa profilu brand hero Danio na Facebooku ma się zmienić.
Główna część kampanii ma wystartować 1 września. Najprawdopodobniej będzie promowała nowe Danio bogate w białko.
Ostatnia duża akcja reklamowa z udziałem Małego Głoda miała miejsce w 2019 roku. Była to loteria Wielkie rozDanio z maskotkami członków ekipy Małego Głoda do wygrania.
Za przyprowadzenie i koncepcję loterii, produkcję spotu oraz przygotowanie kreacji odpowiadałą agencja VMLY&R Poland.
Dołącz do dyskusji: Mały Głód w nowej odsłonie