Małopolskie będzie promować się w związku ze Światowymi Dniami Młodzieży w Krakowie
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego podpisał ze spółką SDM 2016 umowę dotyczącą promocji tego regionu podczas tegorocznych Światowych Dni Młodzieży, które odbędą się w Krakowie.
W ramach umowy spółka SDM 2016, odpowiedzialna za organizację Światowych Dni Młodzieży w Krakowie, zajmie się promocją województwa małopolskiego w związku z tym wydarzeniem. Działania będą prowadzona na rynku polskim i poza jego granicami. Region ma być promowany m.in. poprzez ekspozycję logo województwa na parasolach (ok. 13 tys. sztuk), które będą wykorzystywane przez służbę liturgiczną w trakcie tzw. Wydarzeń Centralnych ŚDM w dniach 26-31 lipca br. oraz przez papieża, biskupów i kardynałów, w komunikatach medialnych emitowanych w ramach kampanii poświęconej ŚDM, na oznakowaniu ważnych zabytków zlokalizowanych poza Krakowem na terenie województwa małopolskiego, prezentację papieskiego Renault 4 obrandowanego logo województwa podczas przedsięwzięć promocyjnych organizowanego w związku z ŚDM, zamieszczenie informacji o województwie wraz z logo regionu, w materiałach dla dziennikarzy, w szczególności w newsroomie dla mediów, dystrybucję materiałów promocyjnych Województwa w punktach informacyjnych ŚDM, prezentację małopolskich fotościanek promocyjnych na terenie miasteczek namiotowych dla pielgrzymów oraz w centrum informacyjnym ŚDM. Spółka będzie realizować akcje crosspromocyjne na oficjalnym fanpage’u wydarzenia oraz publikować informacje o województwie na wszystkich fanpage’ach dotyczących ŚDM, na Instagramie i na YouTubie.
Promowanie małopolskiego na rynkach zagranicznych odbywać się będzie podczas: przedsięwzięć promocyjnych poświęconych ŚDM organizowanych we współpracy z Zagranicznymi Ośrodkami Polskiej Organizacji Turystycznej, instytutami polskimi za granicą, ambasadami RP na min. 3 rynkach zagranicznych (rynek hiszpański, francuski i włoski), pielgrzymki motocyklistów w czerwcu 2016 r. z Krakowa do Watykanu, której punktem kulminacyjnym będzie spotkanie z Papieżem Franciszkiem, przedsięwzięć promocyjnych związanych z ŚDM podczas Karpackiego Wyścigu Kurierów (U-23) UCI Europe Tour, który zostanie rozegrany na terenie państw Grupy Wyszehradzkiej (Węgier, Słowacji i Polski) w okresie kwiecień -maj br.
W ramach promocji województwa na rynkach zagranicznych świadczone będą m.in. następujące usługi: zamieszczenie informacji o regionie oraz prezentacja jego logo w przekazach medialnych z wydarzeń promocyjnych, ekspozycja logo na ubiorze i wyposażeniu uczestników pielgrzymki do Watykanu oraz na prezencie, który zostanie wręczony Papieżowi, ekspozycja systemu wystawienniczego województwa, publiczna prezentacja filmów o Małopolsce przekazanych przez województwo oraz spotu promocyjnego ŚDM, w którym jest zamieszczone logo małopolskiego, promocja Małopolski z wykorzystaniem Campera Małopolskiego, obrandowanego logo ŚDM oraz logo województwa.
Nie ujawniono wartości kontraktu między władzami regionu a spółką SDM 2016.
Dołącz do dyskusji: Małopolskie będzie promować się w związku ze Światowymi Dniami Młodzieży w Krakowie