Małgorzata Socha tłumaczy gaworzenie bobasa w spocie sklepów meblowych Agata (wideo)
Firma meblarska Agata rozpoczęła emisję nowego spotu w ramach kampanii „Dla każdego coś”. Jego bohaterami jest młode małżeństwo z kilkumiesięczną córką Paulinką. Działania reklamowe przygotowały agencje PZL i Vizeum Polska.
Koncept kreatywny całej serii nowych spotów reklamowych marki Agata opiera się w głównej mierze na grze słownej oraz zabawie konwencją. W zupełnie nowej odsłonie reklam marka podkreśla, że każdy z nas jest inny i w salonach Agata różne osobowości znajdą coś dla siebie. Tym razem sieć salonów wyposażenia wnętrz w humorystyczny sposób pokazuje, że przy wyborze mebli bardzo ważną rolę odgrywają detale, np. uchwyty. W reklamie młode małżeństwo ma dylemat – czy wybrać różowe, czy też niebieskie uchwyty.
Spotom emitowanym w telewizji, radiu i internecie towarzyszy akcja 60 rat 0 proc. bez dodatkowych kosztów ze spłatą po wakacjach. Oferta obowiązuje do 16 czerwca.
W kampanii występuje aktorka Małgorzata Socha, która jest bohaterką reklam sklepów Agata od ponad roku.
- Tworząc serię spotów reklamowych zależało nam na tym, aby były one lekkie, zabawne i w trochę krzywym zwierciadle przedstawiały sytuacje, z którymi każdy z nas może się w pewien sposób utożsamić. Jestem przekonany, że zaproponowana przez nas konwencja skeczy jest ciekawsza i przystępniejsza w odbiorze, przez co lepiej wybija się z szumu komunikacyjnego - komentuje Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja PZL, która pod koniec ubiegłego roku wygrała przetarg na obsługę marki Agata w zakresie opracowania strategii komunikacji oraz realizacji kampanii telewizyjno-radiowych.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Socha tłumaczy gaworzenie bobasa w spocie sklepów meblowych Agata (wideo)