Małgorzata Bochenek na czele połączonego działu biznesu i transformacji oraz digitalu IKEA Retail w Polsce
Małgorzata Bochenek przejęła odpowiedzialność za dział digital w IKEA Retail w Polsce. Tym samym, jako dyrektorka ds. rozwoju biznesu i transformacji, będzie kierowała zarówno dotychczasowym obszarem, jak i digital.
Dzięki połączeniu działu rozwoju biznesu i transformacji ze sferą digital, IKEA chce wzmocnić i przyspieszyć swój rozwój wielokanałowy, a także włączyć digital w procesy rozwojowe i transformacyjne, w oparciu o silne fundamenty, budowane w ostatnich latach.
Małgorzata Bochenek od ośmiu lat w IKEA
Małgorzata Bochenek od początku swojej drogi zawodowej była związana z obszarem HR w sektorze finansowym, następnie od 2015 roku w IKEA Retail w Polsce. Od 2018 roku odpowiadała w IKEA za rozwój obszaru innowacji, a od lipca 2019 roku za obszar business development, który skupia transformację, ekspansję, innowacje oraz zrównoważony rozwój.
Wraz ze swoim zespołem jest odpowiedzialna za zwiększanie dostępności IKEA poprzez inwestowanie w istniejące i nowe miejsca spotkań z klientami, realizację strategii People & Planet Positive, wdrażanie kolejnych innowacji i przekształcanie działalności IKEA w kierunku omnikanałowym.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Bochenek na czele połączonego działu biznesu i transformacji oraz digitalu IKEA Retail w Polsce