Małe zainteresowanie mobilną telewizją
Ponad połowa internautów posiadających telefon komórkowy nie jest zainteresowana bądź jest w ogóle nieświadoma istnienia mobilnej telewizji.
Wynika z badania przeprowadzonego przez firmę comScore.
59 procent pytanych kobiet wyraziło brak zainteresowania tym rodzącym się medium. U mężczyzn odsetek ten wyniósł 41 procent.
Większe zainteresowanie płci męskiej mobilną telewizją potwierdza również fakt, że 65 procent użytkowników mobile TV to mężczyźni. 46 procent z nich to osoby w wieku poniżej 35 lat.
Według analityków firmy comScore sytuacja mobilnej telewizji jest podobna do tej, jaka miała miejsce w przypadku internetu w połowie lat dziewięćdziesiątych. Podobnie jak w przypadku pierwszych internautów, tak teraz większość korzystających z telewizji na telefony komórkowe to młodzi, zaawansowani technologicznie mężczyźni. Analitycy są zdania, że mobilna telewizja, podobnie jak internet, w końcu trafi do masowego odbiorcy.
Dołącz do dyskusji: Małe zainteresowanie mobilną telewizją