Małe firmy onieśmielone marketingiem w wyszukiwarkach
Małe firmy mocno inwestują w swoje strony internetowe aby budowaćobecność w sieci, ale 59 procent z posiadających takie strony niewykorzystuje obecnie reklamy w wyszukiwarkach.
Co więcej, 90 procent z nich nigdy nawet tego nie próbowało -informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanieprzeprowadzone przez Microsoft Advertising.
73 procent właścicieli małych firm twierdzi również, iż są takbardzo onieśmieleni marketingiem w wyszukiwarkach, że wolelibyzająć się swoimi sprawami podatkowymi niż tworzeniem planu wejściaw tego typu promocję własnej działalności.
Dla 89 procent badanych główną przeszkodę stanowi tutajmożliwość, że tzw. słowa kluczowe (keywords) staną się dla nichzbyt drogie. 81 procent nie wierzy, aby płatny marketing wwyszukiwarkach stanowił najlepsze wykorzystanie ich budżetówreklamowych, dla 1/4 jest on zbyt skomplikowany, a 21 procent jestzdania, że musiałoby na niego poświęcić zbyt dużo czasu. Z kolei 35procent respondentów stwierdziło, że potrzebowałobywyspecjalizowanej agencji do pomocy w stworzeniu kampaniiopierającej się na marketingu w wyszukiwarkach.
Zarejestruj się, wymieniaj wiedzę, doświadczenia i poglądy z innymiprofesjonalistami
Cafe.Wirtualnemedia.pl- portal społecznościowy dla ludzi mediów, reklamy, internetu,marketingu, PR, badań i gospodarki!
Z drugiej strony właściciele małych firm, którzy korzystają zpłatnego marketingu w wyszukiwarkach są z tego bardzo zadowoleni.72 procent z nich stwierdziło, że dzięki temu zwiększyła się liczbazapytań konsumentów o ich ofertę, a 68 procent uważa, że ichdziałania w tym zakresie okazały się skuteczne.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Małe firmy onieśmielone marketingiem w wyszukiwarkach