Małe am z Maoam
Ruszyła nowatorska kampania promocyjna rozpuszczalnych gum do żucia Maoam
Kolorowa jesień z gumami do żucia Maoam. W październiku br. ruszyła nowatorska kampania promocyjna rozpuszczalnych gum do żucia Maoam zorganizowana przez CAM - City Ambient Media dla firmy Haribo.
Kampania "MAOAM - Żucie jest piękne" to pierwsza tak duża i intensywna kampania na autobusach. Po raz pierwszy w autobusach jeżdżących po mieście wykorzystano trzy formaty: King Size (wielki format boczny po lewej stronie), Queen Size (powierzchnia boczna po prawej stronie) i Full Back (powierzchnia na tyle autobusu). Pozwoli to zaprezentować możliwości niestandardowych nośników reklamy - autobusów miejskich. Projekt graficzny "opakowania" CAM-busów i hasła przygotował zespół kreacji CAM.
Za wyborem kampanii autobusowej przemawia kilka czynników. Konsumenci coraz więcej czasu spędzają poza domem, ruch przyciąga wzrok, autobusy i tramwaje są nieodłączną częścią krajobrazu ulicy. Ocenia się, że efekty kampanii transit advertising trwają dwa razy dłużej niż w przypadku kampanii outdoorowej.
Firma Haribo istnieje już ponad 80 lat, została założona w roku 1920 przez Hansa Riegela. W ciągu kilkudziesięciu lat w ofercie firmy znalazło się wiele różnych cukierków i słodyczy. Obecnie najbardziej znane marki firmy to Maoam i Haribo. Firma posiada 18 fabryk w Europie.
Dołącz do dyskusji: Małe am z Maoam