Maks Morlinek rośnie w siłę
Rusza nowa kampania reklamowa marki grupy Animex
Marka produktów mięsnych "Morlinki", skierowanych do najmłodszych konsumentów, rozpoczyna w połowie kwietnia intensywną kampanię promocyjno-reklamową pod hasłem "Morlinki na medal". Akcja potrwa 8 tygodni.
Celem kampanii - wyjaśnia Ewa Michalak, marketing manager w firmie ANIMEX - jest budowanie wizerunku marki po jej repozycjonowaniu oraz wzrost jej świadomości wśród konsumentów. Kampania obejmować będzie wszystkie produkty w asortymencie: parówki, szynkę wieprzową, polędwicę z indyka i kiełbaski.
Trzonem kampanii będzie animowany spot reklamowy, w którym pojawi się nowy bohater marki - Maks Morlinek. Film emitować będą wiodące stacje TV (TVP, Polsat i TVN), ukaże się także przed wybranymi programami dla dzieci i matek oraz w kanałach tematycznych dla dzieci (Catroon Network, Fox Kids i MINI MINI). Kampania wspierana będzie emisją spotów reklamowych w kinach oraz promocjami w hiper- i supermarketach.
Kolejnym elementem kampanii jest ogólnokrajowa promocja konsumencka. Dla rodziców zostanie zorganizowany konkurs sms-owy: po przesłaniu unikalnych kodów umieszczonych w każdym z promocyjnych opakowań, będzie można wziąć udział w losowaniu cyfrowych aparatów fotograficznych i albumów na fotografie. We wszystkich specjalnych opakowaniach promocyjnych Morlinek (tzw. kartonetkach) znajdą się także pojedyncze medale przyznawane dzieciom przez Maksa Morlinka,
w następujących kategoriach: siła, zręczność, sprawność, refleks, szybkość i odwaga.
Akcja będzie miała wsparcie internetowe w postaci specjalnej witryny http://www.morlinki.pl/, gdzie udostępniona zostanie gra związana ze zdobywaniem medali. Pojawi się także nowy slogan wspierający kampanię: "Rosnę w siłę" - przekładający wszystkie wartości marki, oferującej najmłodszym konsumentom takie benefity jak siłę intelektualną i zręczność, a rodzicom dającą pewność, że podając dzieciom Morlinki, zapewniają swoim pociechom właściwy rozwój.
Kreację najnowszej kampanii Morlinek i spot reklamowy przygotowała agencja JUST, działania BTL koordynuje zespół agencji Men at Work, zakupem mediów zajęła się Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Maks Morlinek rośnie w siłę