Makro Cash & Carry sponsorem show TVN „MasterChef”
Firma Makro Cash & Carry, właściciel sieci hurtowni, został głównym sponsorem kulinarnego reality-show “MasterChef’, który będzie emitowany jesienią br. na antenie telewizji TVN.
- Sponsoring programu „MasterChef” to kolejny krok w promocji gotowania przez Makro - mówi Jose Bonito, dyrektor marketingu spółki. -Makro organizuje szkolenia dedykowane branży Horeca oraz warsztaty dla blogerów kulinarnych. W tym roku we współpracy z samorządami 12 miast sieć promuje również lokalną gastronomię poprzez plebiscyt „Korona Smakosza”. W ramach tej akcji konsumenci wybierają najlepsze lokale gastronomiczne. Jestem przekonany, że „MasterChef” umożliwi Makro zaprezentowanie swoich kulinarnych kompetencji jeszcze większej liczbie odbiorców - dodaje.
W hurtowniach Makro w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Gdyni i Warszawie na przełomie czerwca i lipca br. odbywały się precastingi do programu.
>>> Anna Starmach, Magda Gessler i Michel Moran w „MasterChef”
„MasterChef” to jeden z najpopularniejszych reality-show poświęconych gotowaniu. Realizowany jest w ponad 35 krajach. Uczestnicy polskiej wersji, wykonując różne zadania kulinarne, walczyć będą o tytuł Mistrza Kuchni, 100 tys. zł i kontrakt na wydanie książki kucharskiej. Gospodynią programu „MasterChef” będzie Magda Gessler, a jurorami - Anna Starmach i Michel Moran (więcej o kulisach ich wyboru). TVN format produkuje samodzielnie.
Dołącz do dyskusji: Makro Cash & Carry sponsorem show TVN „MasterChef”