Maja Sablewska twarzą kampanii Perwollu #RethinkFashion
Maja Sablewska została twarzą akcji marki środków do prania Perwoll (Henkel Polska) #RethinkFashion. Akcja promuje ideę slow fashion i odpowiedzialnej konsumpcji.
W ramach kampanii emitowany jest spot telewizyjny.
Na potrzeby akcji powstała także strona internetowa RethinkFashion, poświęcona filozofii slow fashion, na której konsumenci mogą znaleźć porady dotyczące mądrego kupowania ubrań i pielęgnacji. Ponadto znajdą tam porady, jak kreatywnie wykorzystywać ubrania, które od dłuższego czasu zalegają w szafie.
Kampania obejmuje cykl vlogów Mai Sablewskiej na YouTube, w których ambasadorka marki zdradza swoją filozofię mody oraz prezentuje stylizacje oparte o dobrze dobrane elementy garderoby.
Maja Sablewska jest ambasadorką Perwoll od sześciu lat.
Za komunikację akcji odpowiada agencja Solski Communications.
Dołącz do dyskusji: Maja Sablewska twarzą kampanii Perwollu #RethinkFashion