SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maja Kuczyńska prezentuje umiejętności w indoor skydivingu w nowej reklamie Banku Millennium (wideo)

W najnowszej reklamie telewizyjnej Konta 360˚ Banku Millennium - obok Radka Kotarskiego - wystąpiła Maja Kuczyńska, wicemistrzyni świata w indoor skydivingu. Za jej przygotowanie odpowiadają Change Serviceplan, Film Reaktor, Initiative Media i Isobar Poland.

W reklamie telewizyjnej pokazano niezwykłe umiejętności Mai Kuczyńskiej, srebrnej medalistki mistrzostw świata w indoor skydivingu. Dyscyplina ta polega na wykonywaniu skomplikowanych akrobacji podczas lotu w tunelu aerodynamicznym, w którym rozpędzone do prędkości ok. 200 km/h powietrze pozwala oderwać się od ziemi i spełnić marzenie o lataniu.

Do tej lekkości nawiązuje w kampanii Bank Millennium podkreślając, że lekkość w świecie finansów może zapewnić Konto 360˚, które w łatwy sposób może być bezpłatne, a przy tym zapewnia dostęp do wielu dodatkowych korzyści. Wystarczą łączne miesięczne wpływy w wysokości 1000 zł oraz jedna płatność kartą lub Blikiem w miesiącu, aby nie płacić za konto, kartę i wypłaty ze wszystkich bankomatów. Bezwarunkowo bezpłatne są przelewy krajowe w złotych realizowane przez serwis internetowy i aplikację mobilną, zlecenia stałe, polecenia zapłaty oraz przelewy na numer telefonu komórkowego.

Nowy spot emitowany jest w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania reklamowa będzie prowadzona również w internecie.

Kreację spotu przygotowała agencja Change Serviceplan, a za jego produkcję odpowiada Film Reaktor. Media zakupił dom mediowy Initiative Media, działaniami w internecie zajmuje się agencja Isobar Poland.

Bank Millennium ostatnio promował Konto 360˚ jesienią ub.r. - akcja spotu z udziałem Radosława Kotarskiego toczyła się wówczas w kopalni..

Dołącz do dyskusji: Maja Kuczyńska prezentuje umiejętności w indoor skydivingu w nowej reklamie Banku Millennium (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl