„Magia nagości. Polska” hitem Zoom TV
Pierwsze trzy odcinki nowego programu Zoom TV „Magia nagości. Polska” oglądało średnio 249 tys. widzów. Cykl ma kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Zoom TV nowy program „Magia nagości. Polska” nadaje w piątki o godz. 23.00, począwszy od 3 września 2021 roku. Średnia widownia emisji cyklu do 17 września wyniosła 249 tys. osób. Przełożyło się to na 3,82 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,01 proc. w grupie 16-59 - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy One House, opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków oglądało średnio 544 tys. osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 213 tys., a w 16-59 - 315 tys.).
Dotychczas najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek, który śledziło 255 tys. widzów. To najchętniej oglądany odcinek w historii nadawania tego formatu w Zoom TV. Stacja zagraniczne edycje programu nadaje od 2019 roku, dotychczas (przed debiutem polskiej wersji show) najlepiej oglądany odcinek „Magii nagości” w historii Zoom TV pokazany został 28 lutego ub.r. (był to debiut drugiej niemieckiej odsłony show). Tego dnia cykl zgromadził 230 tys. widzów (2,98 proc. i 3,29 proc. udziału).
„Magia nagości. Polska” notuje wyraźne wzrosty oglądalności z odcinka na odcinek w grupie komercyjnej w 16-49. Debiut cyklu śledziło 98 tys. osób (3,36 proc. udziału), drugi odcinek miał 108 tys. widzów (4,26 proc.), a trzeci - 130 tys. widzów (4,83 proc.).
Premiery polskiej wersji „Magii nagości” mają kilkukrotnie wyższe wyniki, niż średnie długookresowe udziały stacji. Udział Zoom TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 0,55 proc., a w grupie 16-49 było to 0,57 proc.
O czym jest program „Magia nagości. Polska”
Show „Magia nagości. Polska” jest oparty na brytyjskim formacie „Naked Attraction” produkcji Studia Lambert, które jest częścią All3Media. Dotychczas lokalne wersje projektu powstały w takich krajach, jak: Dania, Finlandia, Niemcy, Rosja i Włochy. Formuła programu polega na tym, że uczestnicy wybierają kandydata lub kandydatkę na randkę jedynie na podstawie ich nagich ciał. Program jest eksperymentem telewizyjnym, który próbuje odpowiedzieć na pytanie, czy wybór partnera lub partnerki wyłącznie w oparciu o cechy fizyczne determinuje na przykład powodzenie związku.
Polską edycję programu - pod tytułem „Magia nagości. Polska” - zdecydowało się zrealizować Kino Polska TV dla naziemnego kanału Zoom TV. Jednocześnie jest to największa i zdecydowanie najdroższa produkcja w historii stacji.
Według założeń premierowe odcinki „Magia nagości. Polska” miały być emitowane w piątki o godz. 23.00, począwszy od 14 maja 2021 roku. Na kilka dni przed premierą Kino Polska TV poinformowało o nagłym przesunięciu premiery programu. - Jako nadawca kanału telewizyjnego Zoom TV podjęliśmy decyzję o odłożeniu w czasie premiery show randkowego „Magia nagości. Polska”, która zaplanowana była na antenie Zoom TV na dzień 14 maja br. - informował zarząd Kino Polska TV.
Gospodynią show została aktorka Beata Olga Kowalska, znana m.in. z serialu „Ranczo”. Zdjęcia do show odbywały się w kwietniu br. Zoom TV zapowiedział wyprodukowanie dwunastu 45-minutowych odcinków programu. Zlecenie realizowała spółka Jake Vision.
Dołącz do dyskusji: „Magia nagości. Polska” hitem Zoom TV
Przynajmniej tak było w pierwszym odcinku.