Magdalena Szpyt w zespole ING Banku Śląskiego w MullenLowe MediaHub
Do zespołu domu mediowego MullenLowe MediaHub dołączyła Magdalena Szpyt. Zajmie się kampaniami ING Banku Śląskiego.
Magdalena Szpyt objęła w MullenLowe MediaHub stanowisko digital media plannerki. Odpowiada za planowanie oraz całościową koordynację kampanii digital dla ING Banku Śląskiego. Do jej obowiązków należy też uczestnictwo w projektowaniu strategii internetowych dla klienta.
Jej bezpośrednim przełożonym jest Andrzej Haczykowski, senior digital account, który pracuje w zespole Witolda Adamskiego, media communications directora.
Magdalena Szpyt jest specjalistką z blisko czteroletnim stażem. Pracowała m.in. w domu mediowym OMD, gdzie odpowiadała za planowanie i zakup internetowych kampanii reklamowych dla międzynarodowych klientów.
MediaHub konsekwentnie rozbudowuje swoje struktury digitalowe. W ciągu ostatniego roku zespół domu mediowego powiększył się między innymi o Jakuba Bieńkowskiego (chief group digital officer), Piotra Michalaka (head of digital client service) i Macieja Wysockiego (digital team managera).
Dołącz do dyskusji: Magdalena Szpyt w zespole ING Banku Śląskiego w MullenLowe MediaHub