Magdalena Sosna w PlumResearch
Magdalena Sosna objęła stanowisko marketing&communications manager w PlumResearch, firmie analizującej dane z platform streamingowych.
Magdalena Sosna dołączyła do zespołu zarządzanego przez Mikołaja Piotrowskiego, vice president of global marketing and communications. Do jej zadań należą koordynowanie relacji z mediami w Europie Zachodniej, USA oraz Polsce, współtworzenie strategii wizerunku marki w mediach oraz social mediach zarządzanie projektami w obrębie marketingu i komunikacji oraz pracą zespołów tych obszarów. Ponadto odpowiada za marketing B2B na rynkach Europy Zachodniej oraz w USA i koordynowanie komunikacji wewnętrznej
Poprzednio Magdalena Sosna pracowała m.in. firmie Skanska, agencji public relations Komunikacja Plus PR, GfK (jako marketing & communication manager) i Nielsenie, gdzie odpowiadała za PR i marketing biznesu connect. Swoje doświadczenie zawodowe gromadziła również w agencji Partner of Promotion, TVP i na Uniwersytecie Jagiellońskim.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Uniwersytetu Jagiellońskiego i Collegium Civitas. Z branżą komunikacji i marketingu związana od 2014 roku.
Plum Research to polski startup z portfela funduszu Tar Heel Capital Pathfinder. Oferuje analizy danych dotyczących oglądalności m.in. serwisów streamingowych. Agencja obsługuje głównie firmy globalne, są wśród nich największe studia filmowe, nadawcy telewizyjni, agencje talentów oraz opiniotwórcze media.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Sosna w PlumResearch