Magdalena Macko-Gizińska w zarządzie Nationale-Nederlanden
Od stycznia do zarządu Nationale-Nederlanden dołączyła Magdalena Macko-Gizińska. Jako chief customer officer odpowiada za planowanie oraz rozwój działań, które pomogą w budowaniu trwałych relacji z klientami.
Magdalena Macko-Gizińska do Nationale-Nederlanden przeszła z ING Banku Śląskiego, gdzie pełniła funkcję dyrektor Centrum Eksperckiego Doświadczeń Klientów. Wcześniej swoją karierę rozwijała w Banku Millennium, w którym odpowiadała m.in. za jakość i standardy obsługi klienta oraz obszar operacji.
- Budowanie pozytywnych doświadczeń klienta, by wzmacniać jego relację z firmą to wielkie wyzwanie, które stoi obecnie przed markami. W tak delikatnych kwestiach, jak życie i zdrowia klienta, oprócz sprawnych i nowoczesnych procesów oraz personalizowanej, dopasowanej oferty bardzo ważna jest empatia i indywidualne podejście do każdej sprawy. Właśnie ten kierunek w ubezpieczeniach chcemy wzmacniać i rozwijać w Nationale-Nederlanden - mówi Magdalena Macko-Gizińska.
W grudniu do zespołu zarządzającego Nationale-Nederlanden jako członek zarządu ds. komercyjnych została powołana Edyta Fundowicz. Zastąpiła Michała Hucała, który objął stanowisko CEO firmy na Węgry i Bułgarię.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Macko-Gizińska w zarządzie Nationale-Nederlanden