'Magda M.' zyskała milion fanów
Odcinki czwartej serii przygód pięknej prawniczki, którą gra Joanna Brodzik, przyciągają niemal milion widzów więcej niż odcinki nadawane rok temu.
Wiosenna seria „Magdy M.” wystartowała w tym roku dopiero w kwietniu. Według danych AGB Nielsen Media Research, trzy jej pierwsze odcinki obejrzało średnio ponad 4 mln widzów, co dało nadającej serial telewizji TVN udziały na poziomie 28,86 proc.
Wszyscy 4+ | |||
Data | AMR | AMR % | SHR % |
17-04-2007 | 3 975 300 | 11,05% | 29,43% |
10-04-2007 | 4 048 188 | 11,25% | 28,51% |
03-04-2007 | 4 001 133 | 11,12% | 28,70% |
średnia | 4 008 809 | 11,14% | 28,86% |
Jeszcze lepiej było w komercyjnej grupie docelowej, gdzie perypetie bohaterów oglądał co trzeci widz mający włączony telewizor w czasie emisji „Magdy M.”.
16 - 49 | |||
Data | AMR | AMR % | SHR % |
17-04-2007 | 2 231 661 | 11,80% | 34,45% |
10-04-2007 | 2 232 884 | 11,80% | 32,90% |
03-04-2007 | 2 249 050 | 11,89% | 32,89% |
średnia | 2 237 913 | 11,83% | 33,38% |
Tak dobre wyniki serialu zdecydowały, że we wtorki pomiędzy 21.30 a 22.30 to telewizja Piotra Waltera wiedzie prym w oglądalności. Wszyscy pozostali rywale mają udziały niższe niż 20 proc. Jedynka emituje w tym czasie filmy fabularne i „Sprawę dla reportera”, widzowie Dwójki obejrzeć mogą „Ekspres reporterów” i „Panoramę”, zaś Polsat serwuje widzom filmowe hity.
Wszyscy 4+ | |||
Stacja | AMR | AMR % | SHR % |
Magda M. - TVN | 4 008 809 | 11,14% | 28,86% |
TVP1 | 2 755 533 | 7,66% | 19,86% |
Polsat | 2 466 290 | 6,85% | 17,78% |
TVP2 | 2 139 132 | 5,95% | 15,42% |
Emitowany wiosną zeszłego roku drugi sezon „Magdy M,” rozpoczął się już w marcu. Trzy jego pierwsze odcinki nie cieszyły się jednak taką popularnością jak obecna seria. Oglądało je bowiem średnio prawie 3,1 mln osób, a udziały TVN wyniosły 21,06 proc.
Wszyscy 4+ | 16 - 49 | |||
Data | AMR | AMR % | SHR % | SHR % |
21-03-2006 | 3 061 072 | 8,51% | 21,40% | 24,74% |
14-03-2006 | 2 990 737 | 8,32% | 20,57% | 22,33% |
07-03-2006 | 3 190 435 | 8,87% | 21,19% | 24,84% |
średnia | 3 080 034 | 8,56% | 21,06% | 23,96% |
Na wtorkowe spotkania z „Magdą M.” zdecydowanie chętniej decydują się kobiety niż mężczyźni, stanowią one bowiem 70 proc. wszystkich widzów. Serial cieszy się największą popularnością także wśród osób w wieku 25 – 44 lata i 50 – 59 lat, mieszkańców mniejszych i większych miast oraz widzów z wykształceniem średnim i wyższym.
AFF | ADH % | ||
Płeć | Mężczyźni | 63 | 30,21% |
Kobiety | 135 | 69,79% | |
Wiek | 4- 9 | 23 | 1,45% |
10- 15 | 74 | 5,82% | |
16 - 19 | 85 | 5,32% | |
20 - 24 | 71 | 6,31% | |
25 - 29 | 125 | 10,50% | |
30 - 34 | 114 | 8,63% | |
35 - 39 | 150 | 9,87% | |
40 - 44 | 106 | 7,20% | |
45 - 49 | 99 | 8,01% | |
50 - 54 | 119 | 9,85% | |
55 - 59 | 165 | 11,46% | |
60+ | 86 | 15,60% | |
Wlk.miasta | Wieś | 61 | 23,34% |
< 50 tys. | 105 | 25,20% | |
50-100 tys. | 123 | 10,94% | |
100-200 tys. | 150 | 12,00% | |
> 200 tys. | 139 | 28,52% | |
Zawód | Top management | 134 | 10,78% |
Pracownicy szczebla średniego | 166 | 19,92% | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 93 | 17,80% | |
Emeryci | 106 | 27,65% | |
Inne | 69 | 23,85% | |
Wykształcenie | Podstawowe | 89 | 40,46% |
Średnie | 123 | 36,54% | |
Wyższe | 146 | 15,73% | |
Inne | 51 | 7,27% |
„Magda M.” to serial obyczajowy opowiadający o współczesnych kobietach i mężczyznach. W rolach głównych występują Joanna Brodzik i Paweł Małaszyński. Produkcja wystartowała na antenie TVN we wrześniu 2005 roku i po pewnym czasie stała się kultowym serialem przede wszystkim dla młodych, wykształconych i żądanych sukcesu kobiet z dużych miast. Obecnie we wtorki o 21.30 w TVN emitowana jest czwarta seria „Magdy M,”, która ma być ostatnią.
Dołącz do dyskusji: 'Magda M.' zyskała milion fanów