Magazyny o zdrowiu: zyskuje 'Samo Zdrowie', traci 'Vita'
W styczniu 2008 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników o zdrowiu adresowanych do kobiet było 'Samo Zdrowie' (Hachette Filipacchi Polska) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem miesięcznika 'Samo Zdrowie' wyniosła 85 046 egz. - to 96 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2007 roku.
Na drugim miejscu znalazł się 'Vita' (Edipresse Polska SA) - 77
586 egz. (spadek o 12 proc.) a na trzecim "Zdrowie" (Murator),
które sprzedało się w liczbie 54 504 egz. (wzrost o 9 proc.).
styczeń | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Samo Zdrowie | 85046 | 43279 |
Vita - Magazyn o Zdrowiu | 77586 | 88643 |
Zdrowie | 54504 | 49772 |
Super Linia | 45734 | 38723 |
Żyjmy dłużej | 25000 | 25388 |
Dołącz do dyskusji: Magazyny o zdrowiu: zyskuje 'Samo Zdrowie', traci 'Vita'