Magazyny dla młodzieży: tylko „Bravo” zyskało w I półroczu 2011
Będący liderem zestawienia sprzedaży pism młodzieżowych dwutygodnik „Bravo” jako jedyny poprawił swój wynik w pierwszym półroczu bieżącego roku.
„Bravo” (Wydawnictwo Bauer) umocniło się na pozycji lidera osiągając sprzedaż na poziomie 200 898 egz., czyli o 2,2 proc. więcej niż rok temu.
Drugie w kolejności „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer) osiągnęło średnią sprzedaż ogółem wynoszącą 85 029 egz., tracąc przy tym 16,2 proc. Pismo od kwietnia br. zmieniło swoją formułę i jest teraz wydawane co miesiąc (wcześniej było dwutygodnikiem).
Podium zamyka miesięcznik „Twist” (Wydawnictwo Bauer), który w I półroczu 2011 r. stracił 18,2 proc. i zanotował średnią sprzedaż ogółem na poziomie 81 799 egz.
Najwięcej (43,9 proc.) we wspomnianym okresie straciła ostatnia w rankingu „Dziewczyna” (Ringier Axel Springer Polska), której średni wynik wyniósł 40 300 egz.
Wirtualnemedia.pl | I półrocze | |
ZKDP | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Bravo | 200 898 | 196 592 |
Bravo Girl | 85 029 | 101 483 |
Twist | 81 799 | 99 943 |
Fun Club | 75 235 | 104 870 |
Popcorn | 56 483 | 92 153 |
13 Magazyn Nastolatki | 48 226 | 60 067 |
Dziewczyna | 40 300 | 71 900 |
W samym czerwcu br. stratę zanotowały wszystkie tytuły poza „Twistem”, który poprawił swój wynik o 13,6 proc. Liderem pozostaje jednak w dalszym ciągu „Bravo” ze sprzedażą ogółem na poziomie 206 192 egz. (spadek o 5,6 proc.), a drugie miejsce zajął „Bravo Girl” (minus 21,1 proc.).
Najwięcej w tym ujęciu, bo aż 45,8 proc., stracił „Popcorn” (Ringier Axel Springer Polska).
Wirtualnemedia.pl | czerwiec | |
ZKDP | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Bravo | 206 192 | 218 364 |
Bravo Girl | 90 662 | 114 979 |
Twist | 81 191 | 71 446 |
Fun Club | 50 504 | 83 678 |
13 Magazyn Nastolatki | 48 040 | 65 668 |
Popcorn | 47 361 | 87 313 |
Dziewczyna | 34 897 | 62 150 |
Dołącz do dyskusji: Magazyny dla młodzieży: tylko „Bravo” zyskało w I półroczu 2011