„Magazyn śledczy Anity Gargas” stracił widzów w TVP1
Program „Magazyn śledczy Anity Gargas” na początku sezonu 2022/2023 ogląda średnio 641 tys. osób, o 61 tys. widzów wcześniej niż rok temu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Aktualnie premierowe odcinki „Magazynu śledczego Anity Gargas” na antenie TVP1 pokazywane są w czwartki po godz. 22.30, tuż po „Sprawie dla reportera” Elżbiety Jaworowicz. Średnia widownia premierowych odcinków misyjnej audycji w okresie od 1 września do 6 października 2022 roku wyniosła 641 tys. osób, co przełożyło się na 8,37 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 5,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,57 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię zgromadził odcinek z 6 października, który oglądało 753 tys. widzów.
Dla porównania, rok temu tj. w okresie od 9 września do 7 października 2021 roku „Magazyn śledczy Anity Gargas” śledziło 641 tys. osób, co przełożyło się na odpowiednio 7,19 proc., 3,91 proc. oraz 4,61 proc. udziału. Cykl stracił 61 tys. widzów.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 9,76 proc.
Dołącz do dyskusji: „Magazyn śledczy Anity Gargas” stracił widzów w TVP1
Niestety tylko patoseriale tvnu nie tracą widzów, złe świadczy o pokoleniu.
Daj spokój, Anita.