Magazyn Firmowy 2003
24 września rozstrzygnięty został konkurs biuletynów firmowych - Magazyn Firmowy 2003. Zgłoszono 60 prac w trzech kategoriach: biuletyn zewnętrzny, biuletyn wewnętrzny oraz biuletyn elektroniczny.
Za najlepszy Magazyn Firmowy 2003 w kategorii biuletyn zewnętrzny jury uznało "Strategie Biznesu" - kwartalnik SAP Polska. Magazyn ten ukazuje się od kilku lat, ale nagrodzona została nowa koncepcja redakcyjna, edytorska i graficzna pisma, powstała przy współpracy Centrum Promocji Biznesu, firmy założonej na początku tego roku przez Zbigniewa Gajewskiego, dziennikarza i wydawcę.
W kategorii biuletyn wewnętrzny wygrał "Świat Piwa" należący do Kompanii Piwowarskiej, a za najciekawszy biuletyn elektroniczny uznano "Kurier BRE Banku".
Konkurs, jedyny tego rodzaju, od trzech lat organizuje Agencja Agape.
Dołącz do dyskusji: Magazyn Firmowy 2003