Magazyn „Dobry czas” przekształca się w tygodnik
Ukazujący od sierpnia br. dwutygodnik yellow „Dobry czas” (Wydawnictwo Bauer) od środy 2 grudnia br. staje się tygodnikiem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Wydawca zmienia cykl wydawniczy pisma, bo chce przetestować jego wydawanie w naturalnej dla segmentu yellow częstotliwości tygodniowej - tygodnikami jest pozostałe sześć pism yellow Bauera (na czele z „Życiem na Gorąco” - zobacz wyniki sprzedaży tego segmentu).
„Dobry czas” publikuje informacje ze świata gwiazd, porady, krzyżówki i teksty wspomnieniowo-nostalgiczne. Mimo zmiany częstotliwości, magazyn nadal liczyć będzie 56 stron i kosztować 1,49 zł.
Tytuł cały czas jest w okresie testów, więc Wydawnictwo Bauer nie ujawnia wyników jego sprzedaży. Zadebiutował on na rynku 12 sierpnia br.
Dołącz do dyskusji: Magazyn „Dobry czas” przekształca się w tygodnik