Burgery Maestro od McDonald’s w spocie serwowane z letniego foodtrucka (wideo)
Ruszyła wakacyjna kampania reklamująca burgery Maestro w lokalach gastronomicznych McDonald’s. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe DDB Warszawa, OMD i 24/7Communication.
Akcja jest oparta na spocie pokazującym, jak burgery Maestro są serwowane z foodtrucka ustawionego przy plaży. Nie są one jednak oznaczone tą nazwą, więc kupujący nie są świadomi, że to dania pochodzące z McDonald’s. Mówi im to dopiero jedna z osób przygotowujących cały projekt.
Ma to podkreślać, że Maestro są równie dobre jak burgery podawane w burgerowniach i foodtruckach.
Jest to kolejna odsłona komunikacji pod hasłem „Maestro - wszystko, czego chcesz od burgera, znajdziesz teraz w McDonald’s”. W poprzednim spocie burgery Meastro podawano klientom małej burgerowni.
Nowe działania reklamowe są realizowane m.in. w telewizji oraz internecie.
Kreacją kampanii zajęła się agencja DDB Warszawa, za planowanie kampanii i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, a za działania PR - agencja 24/7Communication.
Dołącz do dyskusji: Burgery Maestro od McDonald’s w spocie serwowane z letniego foodtrucka (wideo)