„Made to feel good” - Goodyear reklamuje się bardziej lifestyle’owo i dla kobiet
Pod hasłem „Made to feel good” zaczęła się kampania promująca nowe pozycjonowanie opon Goodyear. Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja Leo Burnett.
W kampanii „Made to feel good” informacje o parametrach technicznych zostały przesunięte na drugi plan, a nacisk jest położony na komunikację ogólnych wrażeń z jazdy samochodem. Reklamy zachęcają kierowców, aby prowadzili pojazdy z większą pewnością siebie i kierowali się zasadą, że najlepsze jest zawsze przed nami. - Celem jest przedstawienie konsumentom w wyrazisty sposób realnych, namacalnych korzyści ze stosowania naszych opon - opisuje Hugues Despres, dyrektor marki Goodyear w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
Ponadto kampania jest bezpośrednio zwrócona również do kobiet. - Panie często mają decydujący głos przy podejmowaniu decyzji w gronie rodzinnym, a do takich należy wybór opon. Ich zakup jest często postrzegany jako inwestycja, dlatego chcemy mieć pewność, że nasze informacje docierają do kobiet w takim samym stopniu, jak do mężczyzn - uzasadnia Hugues Despres.
Akcja w niektórych krajach Europy, na Bliskim Wschodzie i w Afryce trwa od jesieni ub.r. Goodyear przygotował ją wspólnie z niemieckim oddziałem agencji Leo Burnett.
W Polsce kampania rozpoczęła się 25 marca i obejmuje głównie telewizję (największe stacje i kanały tematyczne). Potrwa do połowy kwietnia, a jednocześnie w internecie będą emitowane bannery i spoty nowych opon - Goodyear EfficientGrip Perfromance. Zakupem mediów na potrzeby wszystkich działań zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: „Made to feel good” - Goodyear reklamuje się bardziej lifestyle’owo i dla kobiet