Maciej Wisławski twarzą olejów Platinum
1 kwietnia rusza najnowsza kampania reklamowa olejów silnikowychPlatinum pod hasłem "Wymień olej! Na Platinum". Twarzą wiosennejodsłony Platinum jest Maciej Wisławski.
Działania reklamowe obejmą: outdoor, prasę branżową, radio iinternet. Kreacje pojawią się na billboardach w całej Polsce,magazynach motoryzacyjnych oraz prasie skierowanej do właścicieliwarsztatów (Auto Świat, Motor, Auto Motor i Sport, Auto Expert,Auto Moto Serwis i Nowoczesny Warsztat). Spoty reklamowe, w którychusłyszymy głos Macieja Wisławskiego, będą emitowane wogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych (RMF FM, Radio ZET,Polskie Radio 3, WaWa, Tok FM, Złote Przeboje, Anty Radio, Planeta,Flash, Roxy FM). Uzupełnieniem działań promocyjnych jest reklamabanerowa w serwisach internetowych (Onet.pl oraz serwisymotoryzacyjne).
Kampania to efekt współpracy Orlen Oil z Demo EffectiveLaunching.
Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Maciej Wisławski twarzą olejów Platinum