Maciej Nowicki chief creative officerem w Isobar South East Asia&India
Maciej Nowicki decyzją centrali Dentsu Aegis Network został powołany na stanowisko chief creative officera w Isobar South East Asia & India. Odpowiada za 13 lokalnych biur agencji Isobar w dziewięciu krajach.
Nowicki objął nowo utworzone stanowisko w Isobar South East Asia & India. Odpowiada za dziewięć rynków w regionie południowo-wschodniej Azji i Indii. Raportuje do Svena Hubertsa, managing directora Isobar APAC.
Maciej Nowicki jest odpowiedzialny m.in. za rozbudowę i integrację team'ów kreatywnych na tych rynkach, wzmocnienie roli kreacji agencji w regionie. Nowicki równocześnie dołącza do tzw. Global Creative Excellence Council, pod przywództwem Nicka Baileya, chief creative officera w Isobar EMEA.
Poprzednio Maciej Nowicki związany był z polskim oddziałem agencji Isobar. Jako managing creative director zarządzał ponad trzystuosobowym zespołem, zarządzając obsługą takich klientów jak Procter & Gamble, General Motors, Disney, Arla Foods. Dodatkowo nadzorował działy kreacji innych agencji należących do Dentsu Aegis Network Polska (Vizeum, Carat, Socializer).
Jego dotychczasowe obowiązki na stanowisku creative directora w Isobar Poland przejął Yuri Drabent.
Przed dołączeniem do Isobar, Nowicki pracował m.in. jako creative director w agencjach Grey Worldwide i JWT.
Dołącz do dyskusji: Maciej Nowicki chief creative officerem w Isobar South East Asia&India