Maciej Kmiecik i Konrad Dałek w kreacji Momentum Worldwide
Maciej Kmiecik i Konrad Dałek rozpoczęli pracę w dziale kreacji Momentum Worldwide. Kmiecik objął stanowisko creative group heada, a Dałek – senior copywritera.
Maciej Kmiecik i Konrad Dałek w dziale kreacji Momentum Worldwide od początku września pracują w zespole Aleksandra Machnacza, creative directora. Kmiecik pełni funkcję creative group heada, a Dałek – senior copywritera.
Maciej Kmiecik poprzednio pracował jako art director w agencji Brain, a wcześniej zajmował takie samo stanowisko w Unia Interactive, FireFly Creation i Leo Burnett. Z branżą reklamową jest związany od 2002 roku, pracując w tym czasie dla takich klientów i marek jak m.in. Statoil, Amica, Diageo, Wyborowa, Pekao SA, Nestle, Vichy, Samsung, Toyota i PKN Orlen.
Natomiast Konrad Dałek poprzednio pracował jako senior copywriter w agencji Zoom. Wcześniej był związany z firmami takimi jak AdFabrica+Draft FCB i Leo Burnett. Pracował m.in. dla Heyah, Candy, UPC, Orange i P&G.
Dołącz do dyskusji: Maciej Kmiecik i Konrad Dałek w kreacji Momentum Worldwide