Maciej Derda: z Performance Media na dyrektora marketingu Chipita Poland
Maciej Derda został nowym dyrektorem marketingu w Chipita Poland (właściciel takich marek jak 7Days, Bake Rolls). Odpowiada w firmie za działania w Polsce i krajach bałtyckich. Ostatnio pracował w Performance Media.
Od wielu miesięcy stanowisko dyrektora marketingu w Chipita było nieobsadzone. Wcześniej funkcję tę pełniła Alina Baniecka.
Maciej Derda do Chipita Poland przeszedł z Performance Media, gdzie pracował ponad rok jako business development director. Wcześniej związany był z Kompanią Piwowarską m.in. jako brand director marek Lech i Dębowe. Pracował też w marketingu USP Zdrowie, gdzie m.in. jako group category manager odpowiadał za środki przeciwbólowe i witaminy.
- Będę się koncentrował na umacnianiu pozycji głównych marek: rogalików 7Days, Borseto, Bake Rolls i Chipicao. To na nie przeznaczamy gros naszego budżetu - zapowiada Maciej Derda w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
Chipita reklamowo współpracuje z agencją Red8 i domem mediowym Media Direction OMD. Obecnie firma wprowadza markę Bake Rolls na Litwie.
Jedną z ostatnich dużych akcji reklamowych producenta była ubiegłoroczna kampania rogali 7Days (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Maciej Derda: z Performance Media na dyrektora marketingu Chipita Poland