„M jak miłość” oglądało prawie 4 mln widzów. TVP2 zarobiła 126,44 mln zł z reklam
21. sezon „M jak miłość” oglądało średnio 3,90 mln widzów. Produkcja dała TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49. Serial zanotował wyraźny wzrost wpływów z reklam do 126,44 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 8 września 2020 roku do 31 maja 2021 roku wyniosła 3,90 mln osób. Przełożyło się to na 27,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 24,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 23,17 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można było w poniedziałki i wtorki o godz. 20.55.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 2 lutego br. Przed telewizorami zgromadził 4,28 mln oglądających.
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „M jak miłość” straciło 710 tys. widzów. Wówczas produkcję śledziło średnio 4,61 mln osób, co przekładało się na 30,51 proc. udziału w 4+, 28,11 proc. w 16-49 oraz 27,44 proc. w 16-59.
TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu była bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął TVN, który emitował wtedy gł. teleturniej „Milionerzy”, a jego udział wyniósł 8,31 proc. Trzeci był Polsat (gł. filmy fabularne i „Ninja Warrior Polska”; 7,71 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 2,84 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP2 była zdecydowanym liderem rynku.
Wpływy reklamowe z 70 premierowych odcinków serialu pokazanych w sezonie 2019/2020 wyniosły 126,44 mln zł. W analogicznym okresie rok wcześniej były one zdecydowanie niższe, mimo sezon liczył wówczas o 1 odcinek więcej - uplasowały się na poziomie 107,53 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.
Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” oglądało prawie 4 mln widzów. TVP2 zarobiła 126,44 mln zł z reklam