„M jak miłość” straciło widzów, ale TVP2 nadal jest liderem rynku
Kolejny sezon „M jak miłość” ogląda średnio 2,98 mln widzów, o 588 tys. mniej, niż rok wcześniej. Produkcja daje TVP2 pozycję lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 6 do 21 września 2021 roku wyniosła 2,98 mln osób. Przełożyło się to na 22,40 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 21,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 19,48 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.55.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 7 września br. Przed telewizorami zgromadził 3,30 mln oglądających.
TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN, który emituje wtedy gł. teleturniej „Milionerzy”, a jego udział wynosi 7,84 proc. Trzeci jest Polsat (gł. filmy fabularne i „Ninja Warrior Polska”; 7,82 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 6 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Serial "M jak miłość" w TVP 2 śledzi jesienią średnio o 588 tys. mniej, niż rok wcześniej.
„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.
Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” straciło widzów, ale TVP2 nadal jest liderem rynku