„M jak miłość” i Liga Mistrzów najdroższe w cenniku reklamowym TVP
W cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na maj spoty są średnio minimalnie, o niecałe pół procenta, tańsze niż przed rokiem. Najwięcej trzeba wydać na reklamy przy serialu „M jak miłość” i decydujących meczach piłkarskiej Ligi Mistrzów.
Spot przed premierowym odcinkiem „M jak miłość” według majowego cennika TVP kosztuje 90,2-91,2 tys. zł, a po nim - od 72,6 do 76,5 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny netto reklam 30-sekundowych). To prawie dokładnie tyle samo co przed rokiem.
Za reklamę po „Barwach szczęścia” trzeba zapłacić 57-57,5 tys. zł, czyli 3,1-3,6 tys. zł mniej niż w maju ub.r. Spoty przed „Na dobre i na złe” kosztują 53 tys. zł, a po - 46 tys. zł.
Wśród seriali TVP1 najdroższe dla reklamodawców jest „Ranczo”. Na spot przed nim trzeba wydać 61,9 tys. zł, czyli o 1,7 tys. zł mniej niż przed rokiem.
W maju TVP1 pokaże dwa decydujące mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów. Przy rewanżowym półfinale Bayern - Barcelona (1 maja) najdroższy spot kosztuje 76 tys. zł. Natomiast reklamy przy finale zaplanowanym na 25 maja będą sprzedawane w licytacji, która odbędzie się 24 kwietnia w serwisie biura reklamy TVP.
W wieczornym paśmie informacyjnym TVP1 jak zwykle najwięcej trzeba zapłacić za emisję reklam w niedzielę. Spoty między „Wiadomościami” a „Sportem” kosztują 77,9-78 tys. zł, a między „Sportem” a „Pogodą” - 65,3 tys. zł. To nieco więcej niż przed rokiem, kiedy ceny tych reklam wynosiły, odpowiednio, 72-75,5 i 64 tys. zł.
Spot przed „Magazynem Ekspresu Reporterów” kosztuje 42,6 tys. zł, czyli 400 zł więcej niż rok wcześniej, a przed „Tomasz Lis na żywo” - 35,5 tys. zł, czyli 5,9 tys. zł mniej niż przed rokiem.
W czwartek biuro reklamy TVP prowadzi buking pakietów ratingowych, a na piątek zaplanowano buking pakietów KZP.
Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” i Liga Mistrzów najdroższe w cenniku reklamowym TVP