Łukasz Walczak dyrektorem handlowym agencji GetHero
Łukasz Walczak, do niedawna dyrektor handlowy Radia Kolor, objął analogiczne stanowisko w agencji GetHero.
Walczak będzie odpowiedzialny przede wszystkim za bezpośrednią współpracę z klientami i new business.
Do agencji GetHero Łukasz Walczak przechodzi z warszawskiego Radia Kolor, gdzie pracował od 2010 roku do stycznia br., początkowo jako product manager, następnie key account manager, a od 2013 r. jako dyrektor handlowy. Odpowiadał w Radiu Kolor za współpracę z klientami takimi jak m.in.: Samsung, Danone, Whirlpool, BGŻ BNP Paribas, Philips, Hasbro, Tchibo, MetLife, Ikea czy warszawskie centra handlowe (Arkadia, Galeria Mokotów, Złote Tarasy). Współpracował także z domami mediowymi i agencjami.
Agencja GetHero jest siecią partnerską YouTube i jednocześnie agencją kreatywną wyspecjalizowaną w video i influencer marketingu. Współpracujący z GetHero na wyłączność influencerzy to m.in.: ReZigiusz, Dezy, Multi, Vertez, Marcin Malczyński, vNARF, Matuss, Tofiki.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Walczak dyrektorem handlowym agencji GetHero