Łukasz Janowski i Piotr Nogal założyli agencję reklamową Esperienza Creative Technology
Esperienza Creative Technology to nowa agencja reklamowa na rynku, która została założona przez Łukasza Janowskiego i Piotra Nogala.
Manifest nowej agencji brzmi: „Budujemy pozytywne doświadczenia z marką. Digital-first to dla nas oczywistość, teraz stawiamy na Customer-first”.
Łukasz Janowski swoje doświadczenie w branży reklamowej buduje od 2004 roku, współpracował m.in. z agencjami Linea Recta (Unique One), Nano, BTL Point Group (grupa PMPG Polskie Media), Euro RSCG RD, OEX Cursor oraz Bluecloud Interactive.
Piotr Nogal w branży e-marketingowej pracuje od 2003 roku. Doświadczenie zdobywał pracując z największymi brandami, jak: Mattel, Panasonic, IKEA, iSpot, Coty, Pracuj.pl, Lindt, Sanofi, Uncle Bens, Coty, Dom Development, XTB, Huawei, Fuji Film, INSTAX i wiele innych.
- Obserwując rynek reklamowy i zmieniające się potrzeby konsumentów, postanowiliśmy zbudować format, który redefiniuje kompetencje agencji reklamowej. Uciekamy od schematów, od tradycyjnego podziału na media, kreację i technologię. Esperienza Creative Technology jest agencją 3w1, co z pewnością ułatwi pracę naszym klientom” - tłumaczy Piotr Nogal, który odpowiada za strategie customer experience oraz rozwój technologiczny i mediowy.
Łukasz Janowski, który będzie rozwijał kompetencje kreacji i komunikacji, podkreśla: - Kierujemy się empatycznym podejściem do konsumenta i to właśnie wyznacza naszą metodę pracy. Zwiększamy skalę działania marki poprzez „omnichannelowe” podejście do działań promocyjnych. Uważnie analizujemy, czy na poziomie kluczowych touchpointów marka buduje pozytywną relację z konsumentem spójnie ze strategią marki.