Lukas Bank po raz pierwszy z IMIGe na uczelniach
Na początku listopada ruszyła pierwsza wspólna kampania Lukas Bank i IMIGe Poland, skierowana do studentów.
Kampania pod hasłem „Extra kasa od Lukasa. Bonus 15% za doładowania komórki” promuje konto studenckie oraz płynące z niego korzyści dla studentów. Wystarczy doładować komórkę przez konto studenckie, aby w prezencie dostać nawet 15% wartości doładowania.
W kampanii wykorzystano nośniki reklamowe zainstalowane na uczelniach wyższych w całej Polsce: formatu 70 x 100 cm, typu Biuletyn Board oraz podświetlane formatu 60 x 90 cm znane z portfolio IMIGe pod nazwą: Elektroniczne Panele Informacyjne (EIP) oraz Reklamowe Panele Podświetlane (CIP).
Kampania potrwa do końca miesiąca. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Initiative.
Dołącz do dyskusji: Lukas Bank po raz pierwszy z IMIGe na uczelniach