Ludzik Michelin reklamuje opony Primacy 3 (wideo)
W telewizji i prasie rozpoczęła się kampania reklamowa opon Michelin Primacy 3. Akcję przygotowały agencja kreatywna TBWA i dom mediowy MEC.
Kampania Michelin Primacy 3 podkreśla, że opony te osiągają bardzo dobre rezultaty w hamowaniu na suchej i mokrej nawierzchni oraz zapewniają przyczepność na zakrętach na mokrej nawierzchni. W akcji wykorzystywane są znane z wcześniejszych kampanii Michelin reklamy z ludzikiem charakterystycznym dla tej marki.
Działania reklamowe - zaplanowane do 29 kwietnia - obejmują telewizję (30-sekundowy spot w kanałach z oferty TVN, TVP, Polsatu, Atmediów i Discovery) oraz prasę (magazyny motoryzacyjne i lifestyle’owe). Kreację kampanii przygotowała agencja TBWA, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Ludzik Michelin reklamuje opony Primacy 3 (wideo)