Lubelska doradza „Żyj Kolorowo” w nowej kampanii
Marka wódki Lubelska (Stock Polska) rusza z nową kampanią reklamową pod hasłem „Żyj Kolorowo”.
Nowa komunikacja nawiązuje nie tylko do szerokiego portfolio smaków marki, lecz także do jej "zakręconego, wakacyjnego charakteru", jak podaje w komunikacie producent.
Platforma komunikacyjna marki bazuje na nowym, "gorącym i stworzonym w wyspiarskim klimacie", świecie marki osadzonym na „Wyspie Lubelskiej”. -To niezwykłe miejsce, gdzie panuje wieczna impreza, wszystko jest utrzymane w maksymalnie świeżej i owocowej formule, a rutyna to ostatnia rzecz, którą można tam znaleźć - opisuje producent trunku.
Lubelska tworzy "imprezową wyspę"
"Wyspa Lubelska" nawiązuje do szerokiego portfolio smaków Lubelskiej - cytryna, gruszka, porzeczka, grejpfrut, wiśnia czy żurawina.
W ramach kampanii zostały zaplanowane działania w digitalu (na Facebooku, Messengerze), konkursy konsumenckie, eventy, działania PR i współpraca z influencerami.
Nową koncepcję kreatywną stworzyła agencja Schulz Brand Friendly, a za działania PR odpowiada Publicis Consultants.
Dołącz do dyskusji: Lubelska doradza „Żyj Kolorowo” w nowej kampanii