Łowicz wita się w nowej kampanii "Dżem Dobry"
Marka Łowicz (Maspex) kontynuuje kampanię pod hasłem „Dżem Dobry" o reklamę telewizyjną. Akcję przygotowały Brasil i Starcom.
Nowy spot w humorystyczny sposób prezentuje, jak dobrze rozpoczęty dzień z Łowiczem niesie za sobą falę dobrych, niespodziewanych zdarzeń.
Szczęśliwe zbiegi okoliczności, fantastyczne momenty i nieoczekiwane zwroty akcji bohater opowieści zawdzięcza temu, że dzień rozpoczął z dżemem Łowicz.
Nowy spot będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych w Polsce, na platformach VOD oraz w Internecie. Działania będą prowadzone także w postaci komunikacji PR, poprzez media społecznościowe, na stronie marki oraz na portalu Uwielbiam.pl.
To druga odsłona kampanii Łowicza pod hasłem "Dżem Dobry". Pierwszą przygotowano z okazji Dnia Babci.
Kreację przygotowała agencja Brasil, a planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.
Dołącz do dyskusji: Łowicz wita się w nowej kampanii "Dżem Dobry"