Lowe Media zamiast PanMedia Western, Lowe Warsaw za Lowe GGK a Open &Partners jako Lowe Open
Grupa Lowe Poland ujednolica nazwy swoich spółek. Dom mediowy PanMedia Western zmienił nazwę na Lowe Media, agencja reklamowe Lowe GGK na Lowe Warsaw a agencja shopper marketingowa Open &Partners na Lowe Open.
Dzięki wprowadzonym zmianom grupa chce czerpać większe korzyści biznesowe z potencjału swoich marek i planowanego rozwoju kompetencji grupy w zakresie digital.
- Istnieją marketingowe obszary, w których możemy uzupełniać i integrować nasze mediowe kompetencje i rozumienie konsumenta z kreatywnością, strategią i wyczuciem insightu jakie oferują świetni specjaliści z agencji reklamowej Lowe Warsaw. Przez lata funkcjonowaliśmy jako PanMedia Western - konsekwentnie bazujemy na zdobytej przez ten czas wiedzy, umiejętnościach i doświadczeniu. Rebranding akcentuje naszą przynależność do czołowej światowej grupy, od której czerpiemy najnowocześniejszy globalny know – how. Nowa nazwa także podkreśla zintegrowanie i uzupełnianie niektórych kompetencji komunikacyjnych skupionych w grupie Lowe Poland firm. Jednak wciąż zarówno dom mediowy i agencja reklamowa pozostają odrębnymi markami, ściśle specjalizującymi się w swoich zawodowych domenach - tłumaczy zmiany Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca Lowe Media.
Dołącz do dyskusji: Lowe Media zamiast PanMedia Western, Lowe Warsaw za Lowe GGK a Open &Partners jako Lowe Open