Lowe Media obsłuży azjatycką kampanię Polskiej Organizacji Turystycznej za 27 mln zł
Dom mediowy Lowe Media wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii reklamowej Polskiej Organizacji Turystycznej, która będzie prowadzona głównie w Azji. Budżet akcji wyniesie ok. 27 mln zł.
Kampania Polskiej Organizacji Turystycznej będzie polegała na działaniach wizerunkowo-produktowych na rynkach chińskim, indyjskim, japońskim i polskim. W Indiach, Japonii i Chinach działania będą kierowane do firm organizujących wyjazdy turystyczne i biznesowe, przy czym na rynku chińskim przekaz będzie adresowany także do odbiorców indywidualnych. Natomiast w Polsce grupami docelowymi będą branża turystyczna, administracja regionalna oraz mieszkający u nas Chińczycy. Kampania ma się zakończyć w czerwcu 2014 roku.
W przetargu na obsługę mediową akcji Lowe Media wygrał z firmami Arena, Media Group, Mediacap i BPN.
Dołącz do dyskusji: Lowe Media obsłuży azjatycką kampanię Polskiej Organizacji Turystycznej za 27 mln zł