Lotto promuje „Miliony sposobów na nudę” (wideo)
Należąca do Totalizatora Sportowego marka Lotto zaczęła akcję pod hasłem „Miliony sposobów na nudę” zachęcająca do pozostawania w domach w związku z epidemią koronawirusa.
W akcji przedstawiane są ciekawe sposoby spędzania czasu w domu z powodu epidemii koronawirusa. Uruchomiono serwis Milionysposobownanude.pl, w którym dostępne są m.in. rady, jak zorganizować pracę zdalną, przepisy kulinarne, wskazówki dotyczące ciekawych gier i tworzenia origami.
Kampanię wspierają twórcy internetowi, m.in. autorzy kanałów i profili Plate of Joy, Magic of Y, Wysocka, Origami po polsku, Boardgamegirl i Mamy Gadżety.
Akcja obejmuje przede wszystkim telewizję oraz internet (m.in. kanały własne Lotto).
Fundacja Totalizatora Sportowego wspiera walkę z koronawirusem
Ponad tydzień temu dotowana przez Totalizator Sportowy Fundacja Lotto im. Haliny Konopackiej przekazała 4 mln zł sześciu szpitalom na walkę z epidemią.
W czwartek poinformowano, że fundacja w formie darowizny dostarczy szpitalom 90 samochodów, w koordynacji z Ministerstwem Zdrowia i Ministerstwem Aktywów Państwowych. 20 aut trafiło już do 10 placówek.
Totalizator Sportowy zamknął punkty sieci własnej Lotto we wszystkich galeriach handlowych i salony gier na automatach. Natomiast w działających nadal punktach Lotto wprowadzono dodatkowe środki bezpieczeństwa oraz rozdystrybuowano ponad 2 mln ulotek i plakatów z informacjami na temat koronawirusa.
- Nie ulega wątpliwości, że w sytuacji zagrożenia wszyscy musimy być solidarni i nieść pomoc wszędzie tam, gdzie jest to możliwe. Wielka odpowiedzialność spoczywa tu także na spółkach działających w różnych branżach, które - jak widzimy - nie potrzebują zachęty, żeby wspomóc walkę z koronawirusem. Takich działań będzie zapewne więcej - komentuje Olgierd Cieślik, prezes Totalizatora Sportowego i przewodniczący rady Fundacji Lotto.
Dołącz do dyskusji: Lotto promuje „Miliony sposobów na nudę” (wideo)