Cztery domy mediowe walczą o budżet Grupy Lotos
Grupa Lotos prowadzi przetarg na obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Zaproszono do niego cztery domy mediowe. Obsługi broni Carat, należący do Dentsu Aegis Network Polska.
Z informacji Wirtualnemedia.pl potwierdzonych w Grupie Lotos wynika, że przetarg na wybór agencji do obsługi koncernu w zakresie planowania i zakupu mediów jest w toku, a postępowanie ma charakter zamknięty. Zapytania ofertowe spółka skierowała do czterech domów mediowych. Ich nazw nie podaje. Nie zdradza również terminu wyboru zwycięzcy ani okresu, na jaki zostanie zawarta nowa umowa.
Obecnie za obsługę mediową Grupy Lotos odpowiada dom mediowy Carat, który przejął budżet tej spółki w 2017 roku od Starcomu (Publicis Media) w wyniku wygranego przetargu.
Przypomnijmy, że obecnie Grupa Lotos jest w trakcie kilku przetargów związanych z jej obsługą marketingową.
Szuka m.in. firmy do realizacji krótkich filmów informacyjnych, wybiera agencję PR, jest również w trakcie przetargu reklamowego, w którym wybierze agencję do dwuletniej kompleksowej obsługi strategiczno-reklamowej.
Lotos właśnie zakończył formalnie współpracę z Robertem Kubicą, który został zawodowym kierowcą teamu Williamsa w Formule 1, sponsorowanego przez PKN Orlen.
Z danych Kantar Media wynika, że w 2018 roku Grupa Lotos wydała na reklamy w mediach tradycyjnych (bez internetu) 79,2 mln zł wobec 65,7 mln zł rok wcześniej (dane cennikowe, bez rabatów).
Dołącz do dyskusji: Cztery domy mediowe walczą o budżet Grupy Lotos