Loteria z karnetami na festiwale i muzyka na butelkach w kampanii piwa Heineken (wideo)
Ruszyła loteria piwa Heineken, w której można wygrać karnety na sponsorowane przez tę markę festiwale Open’er oraz Kraków Live Festival. Towarzyszy temu kampania reklamowa z „Bohemian Rapsody” przygotowana i realizowana przez firmy K2, Starcom Mediavest Group i 24/7 Communication.
W loterii należy na stronie heineken.com.pl zgłosić kod spod kapsla lub zawleczki piwa Heineken. Codziennie do wygrania są karnety na Open’era oraz Kraków Live Festival. Loteria zaczęła się 30 maja i potrwa do 11 sierpnia.
W ramach kampanii do sprzedaży trafiła limitowana edycja opakowań piwa Heineken z motywem nawiązującym do najlepszych gatunków muzycznych. W grafice charakterystyczna dla marki czerwona gwiazda łączy różne style i nurty, a w reklamach uzupełnia to hasło „Live your music”.
Głównym elementem kampanii reklamowej, rozpoczętej w połowie maja, jest spot, w którym wiele osób w różnych sytuacjach śpiewa piosenkę „Bohemian Rhapsody” zespołu Queen. Kampania obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne), internet oraz punkty sprzedaży.
Adaptacją międzynarodowych reklam na polski rynek zajęła się agencja K2. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom Mediavest Group, a za działania public relations - agencja 24/7 Communication.
Dołącz do dyskusji: Loteria z karnetami na festiwale i muzyka na butelkach w kampanii piwa Heineken (wideo)