„Graj i w wygrywaj z ulubionymi produktami” w promocji ETi (wideo)
Firma ETi European Food Industries wspiera swoje marki: Dare, Wanted, Browni i Tea Biscuits ogólnopolską loterią. Tę z kolei promuje kampania przygotowana przez dom mediowym UM (IPG Mediabrands).
Loteria pod hasłem „Graj i w wygrywaj z ulubionymi produktami ETi” promuje sprzedaż marek firmy ETi: Dare, Wanted, Browni i Tea Biscuits przez 6 tygodni w czerwcu i lipcu.
Wśród nagród są: 210 zestawów słodyczy wafli Dare i batonów Wanted Milk Nuts (codziennie po 5 zestawów), 6 głośników JBL PartyBox 300 oraz nagroda główna w postaci karty podarunkowej na zakupy w sklepach sieci Media Markt o wartości 7 tys. zł.
Aby wziąć udział w zabawie, należy kupić produkty ETi (m.in.: wafle lub czekolady Dare, batony Wanted, ciasta Browni lub herbatniki Tea Biscuits) o wartości minimum 10 zł, zarejestrować w trakcie trwania loterii paragon na stronie etibonus.com/pl. Zgłoszenia przyjmowane są do 14 lipca 2020.
Promocję wspiera intensywna kampania reklamowa - spoty telewizyjne: wafli Dare oraz batonów Wanted z informacją o loterii w zasięgowych stacjach (TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych).
Loterię promuje również kampania digital oparta o display i social media, a także VOD i YouTube. Zaplanowano też kampanię radiową w ogólnopolskich stacjach radiowych m.in. RMF FM, RMF Maxxx, Eska, Złote Przeboje, TOK FM i WAWA, w sklepach znajdą się materiały POS.
Za organizację loterii odpowiada firma Kropka Bordo, a za zakup mediów UM (grupa IPG Mediabrands).
Dołącz do dyskusji: „Graj i w wygrywaj z ulubionymi produktami” w promocji ETi (wideo)